♥️آدرس خرید حضوری تهران:خ جمهوری-روبروی سفارت ترکیه-ساختمان پلاسکو کنار حوض ها پلاک۳۲♥️/کانال تلگرام کدهای پیگیری پست : odpeygiri

شرایط تعویض یا عودت سفارش

بدلیل تنوع محصولات ،شرایط نگهداری هر کالا با دیگری متفاوت است و لازم است که هنگام خرید، شرایط نگهداری محصولات به طور دقیق مطالعه شود.لازم به ذکر است که تعداد زیادی از محصولات اورجینال دیلم، دارای گارانتی می باشند ، در عین حال گارانتی 7 روزه تعویض محصول برای بندهای زیر صدق میکند:

 

در دسته عطر ادکلن و محصولات مراقبتی مرجوعی فقط به شرط باز نشدن پلمپ محصول میباشد.

این سرویس اشکال‏‏‌های ظاهری (خط تا، خط و خش ، پارگی، شکستگی و مانند آن روی محصول) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی مانند سفیدکننده ها و غیره، کاربرد غیرمعمول و استفاده‌ی غیرمتعارف از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط کارشناسان محصول، اورجینال دیلم صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا 3 روز کاری) به مشتری برمی‌گرداند.

قبل از هر گونه مرجوعی باید با پشتیبانی هماهنگ شود و ارجاع خودسرانه محصول بدون مطلع کردن ما تحویل گرفته نمیشود و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

در صورتی که ثابت شود خطای انسانی از طرف فروشگاه باشد و این موضوع به تایید کارشناسان ما برسد مرجوعی فقط از طریق اداره پست باید انجام شود و عودتی توسط تیپاکس را فروشگاه تحویل نخواهد گرفت و به مبدا برگشت خواهد خورد.

 در صورت پسکرایه کردن مرجوعی به هر میزان بسته توسط مجموعه تحویل گرفته نمی‌شود و به مبدا عودت می‌خورد.

در ضمن اورجینال دیلم از بازپس گرفتن پوشاکی که منع بهداشتی برای پرو دارند مانند لباس خواب و لباس زیر، به جهت حفظ و احترام به حقوق دیگر مشتریان، معذور خواهد بود.

از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویت‌های اورجینال دیلم میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود، با این وجود، امکان مواجه شدن با مشکلاتی وجود دارد که اورجینال دیلم به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده است :

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اورجینال دیلم از طریق تلفن در ساعات اداری اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اورجینال دیلم بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد و اتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اورجینال دیلم از طریق تلفن در ساعات اداری اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اورجینال دیلم بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد واتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد

برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز، مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش اورجینال دیلم در بستر واتساپ یا تلگرام اطلاع دهد.

 

درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص کیف و کفش اگر هنگام تست کردن خط تا ، ایجاد شود اورجینال دیلم از دریافت محصول معذور است.بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.

 

در مورد عینک های آفتابی و طبی، کالا باید در شرایط اولیه باشد و هیچ گونه خط و یا خش روی محصول ایجاد نشده باشد در این صورت فرصت مرجوعی یا تعویض تنها 24 ساعت از زمان تحویل کالا می باشد.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی سفارشات اورجینال دیلم اطلاع داده شود در صورت عدم اطلاع و ارسال سفارش، مشتری موظف به پرداخت هزینه پست میباشد.

 

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

 

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالای خریداری شده به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه و جعبه های همراه آن نیز الزامی میباشد. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند(مانند لباس زیر و...)، از شمول این بند خارج هستند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

 در صورت انصراف از خرید، ارسال کالای مرجوعی بعهده خریدار و حداکثر 48 ساعت پس از اعلام انصراف می باشد.

 

در صورتی که پس از مرجوعی کالا مبلغ فاکتور به زیر مبلغ حد نصاب برای ارسال رایگان برسد همچنین شامل کد تخفیف احتمالی اعمال شده باشد هزینه ارسال و مبلغ کد تخفیف از مبلغ واریزی برای مشتری کسر می گردد.

 

وجه سفارشات کنسل شده به 2 روش قابل بازگرداندن می باشند:

 

1. چنانچه مشتری تمایل داشته باشد کل وجه موردی کنسل سفارش در حساب کاربری مشتری ذخیره شده و مشتری می تواند در سری های بعدی خرید از این مبلغ استفاده نماید

 

2. چنانچه مشتری تمایل به دریافت وجه سفارش کنسل شده در کارت بانکی خود را داشته باشد بعد از هماهنگی با بخش پشتیبانی بصورت تلفنی، باید شماره کارت بانکی متعلق به خود را از طریق ارسال پیام از بخش ارتباط با اورجینال دیلم به بخش پشتیبانی اعلام کند، سپس کل مبلغ حداکثر ظرف 72 ساعت کاری به حساب ایشان واریز خواهد شد.

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.